Skip to main content

Zarządzaj sprzedażą tak, by wyniki przestały być zaskoczeniem.

Nazwa

 Akademia Zarządzania Sprzedażą

 

Data

4 lutego - 13 maja 2026

Czas trwania

3,5 miesiąca

Miejsce

Warszawa
Zapytaj o dofinansowanie

Zbuduj zespół sprzedaży, który naprawdę sprzedaje - bez konkursów, presji i przypadkowych działań.

Niezależnie od tego, czy rozmawiam z właścicielami biur nieruchomości, czy z menedżerami w dużych firm, także z rynku pierwotnego, zwykle wymieniają oni podobne wyzwania, z którymi borykają się w swojej codziennej pracy z zespołem, a mianowicie:

  • osiągają w swoich zespołach wyniki sprzedażowe dużo poniżej oczekiwań;

  • czują znaczącą dysproporcję zaangażowania w relację menedżer-handlowiec, a czasem to wręcz im bardziej zależy na tym, żeby ich człowiek zarobił pieniądze…;

  • nadają na różnych falach ze swoimi zespołami, często z przyczyn różnic pokoleniowych nie do końca się wzajemnie rozumieją, a przez to nie wiedzą, jak zmotywować swoich podopiecznych;

  • nie mają pomysłu, jak zaplanować sprzedaż na kolejny miesiąc czy kwartał, a walcząc o wynik szukają ratunku w konkursach i nagrodach;

  • ich handlowcy cierpią na tzw. „wyuczoną bezradność”, czyli bez pomocy swojego menedżera lub bez lead’ów na klientów od firmy nie są w stanie doprowadzić do transakcji;

  • wiele aktywności menedżerskich robią na wyczucie, bo nie zostali do tego odpowiednio przygotowani, ale chcąc nie chcąc, muszą się z różnych przyczyn tym zajmować.

Masz pytanie o szkolenie?

Dlaczego warto?

Jeśli mierzysz się z podobnymi problemami, a jednocześnie chciałbyś/chciałabyś poprawić jakość swojej pracy oraz zwiększyć wyniki osiągane przez twój zespół, zapraszam cię do udziału w Akademii Zarządzania Sprzedażą. To łącznie 8 dni warsztatowych rozłożonych na 3,5 miesiąca wdrożenia, stacjonarnie, w kameralnej, maksymalnie 15-osobowej grupie.

Co wyniesiesz ze szkolenia?

➡️ Zrozumiesz lepiej swój zespół. Poznasz prawdziwe motywatory swoich ludzi i nauczysz się nimi zarządzać, aby osiągali ponadprzeciętne wyniki.

➡️ Wzmocnisz fundamenty silnego zespołu. Poznasz narzędzia do budowania trwałych relacji biznesowych z Twoimi handlowcami, co przełoży się na ich lojalność i długoterminowy rozwój Twojego biura.

➡️ Opanujesz sztukę planowania i realizacji celów. Nauczysz się precyzyjnie stawiać cele sprzedażowe, weryfikować ich realność i skutecznie zarządzać wynikiem finansowym.

➡️ Uwolnisz potencjał swoich agentów. Opanujesz techniki komunikacyjne, które pozwolą Twoim agentom działać regularnie i bardziej autonomicznie, bez czekania na instrukcje od menedżera.

➡️ Zwiększysz efektywność i rozwiniesz kompetencje. Nie tylko podniesiesz umiejętności sprzedażowe swoich ludzi, ale także zidentyfikujesz potencjalnych liderów, odciążając siebie.

➡️ Zaczniesz rekrutować najlepszych. Nauczysz się przyjmować do pracy ludzi według określonych zasad i kryteriów, unikać rozpoczynania współpracy „na czuja” i ograniczyć do minimum kosztowne pomyłki rekrutacyjne.

➡️ Zaczniesz osiągać wyniki, które zawsze chciałeś/chciałaś osiągać!

Program

DZIEŃ I – 04.02 - Wprowadzenie do modelu Sandler Management Solutions

- Definiowanie oczekiwań wobec sprzedawców
- Stawianie celów
- Rozmowa delegująca
- Motywatory

DZIEŃ II – 05.02 - Definiowanie wymagań stanowiska

- Monitorowanie kompetencji
- Kluczowe czynniki sukcesu
- Planowanie systemu monitorowania wyników
- Linia interwencji 

DZIEŃ III – 04.03 - Zarządzanie kompetencjami

- Model SEARCH
- Profil zwycięzcy
- Potrzeby grupy

DZIEŃ IV – 05.03 - Lejek rekrutacyjny

- Pytania rekrutacyjne
- Rozmowa rekrutacyjna 
 

DZIEŃ V – 01.04 - Proces uczenia i jego efektywność

- Techniki uczenia w trakcie wspólnej pracy (taśma filmowa, informacja zwrotna)
- Prowadzenie mikro-treningów i rebriefingów

DZIEŃ VI – 02.04 - Prowadzenie sesji coachingowych

- Definiowanie zagadnień coachingowych i ich realizacja)
- Wspólne wizyty handlowe 

 

DZIEŃ VII – 12.05 - Prowadzenie spotkań

- Sztuka inspirowania,
- Manager jako Lider

 

DZIEŃ VIII – 13.05 - Trudne sytuacje menedżerskie

- Komunikacja z podwładnymi
- Komunikowanie zmian
- Prowadzenie spotkań
- Zarządzanie konfliktem w zespole

 

Dlaczego warto mi zaufać?

Łukasz Grabowski

Menedżer sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach, w tym: z branż FMCG, motoryzacyjnej i dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje, między innymi: tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutowanie i szkolenie pracowników, wdrażanie i egzekwowanie planów sprzedaży. Dzięki swojej pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców.

W 2017 roku przeprowadził najwięcej dni szkoleniowych w Sandler w Polsce. Łukasz jest obecnie partnerem i współpracownikiem w Sandler Training Polska oraz prezesem zarządu Improver.

Sprzedaż nie jest dziełem przypadku. To wynik dobrze zaplanowanego procesu.