Akademia Zarządzania Sprzedażą
4 lutego - 13 maja 2026
3,5 miesiąca
Warszawa
Zapytaj o dofinansowanie
Niezależnie od tego, czy rozmawiam z właścicielami biur nieruchomości, czy z menedżerami w dużych firm, także z rynku pierwotnego, zwykle wymieniają oni podobne wyzwania, z którymi borykają się w swojej codziennej pracy z zespołem, a mianowicie:
Jeśli mierzysz się z podobnymi problemami, a jednocześnie chciałbyś/chciałabyś poprawić jakość swojej pracy oraz zwiększyć wyniki osiągane przez twój zespół, zapraszam cię do udziału w Akademii Zarządzania Sprzedażą. To łącznie 8 dni warsztatowych rozłożonych na 3,5 miesiąca wdrożenia, stacjonarnie, w kameralnej, maksymalnie 15-osobowej grupie.
- Definiowanie oczekiwań wobec sprzedawców
- Stawianie celów
- Rozmowa delegująca
- Motywatory
- Monitorowanie kompetencji
- Kluczowe czynniki sukcesu
- Planowanie systemu monitorowania wyników
- Linia interwencji
- Model SEARCH
- Profil zwycięzcy
- Potrzeby grupy
- Pytania rekrutacyjne
- Rozmowa rekrutacyjna
- Techniki uczenia w trakcie wspólnej pracy (taśma filmowa, informacja zwrotna)
- Prowadzenie mikro-treningów i rebriefingów
- Definiowanie zagadnień coachingowych i ich realizacja)
- Wspólne wizyty handlowe
- Sztuka inspirowania,
- Manager jako Lider
- Komunikacja z podwładnymi
- Komunikowanie zmian
- Prowadzenie spotkań
- Zarządzanie konfliktem w zespole
Menedżer sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach, w tym: z branż FMCG, motoryzacyjnej i dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje, między innymi: tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutowanie i szkolenie pracowników, wdrażanie i egzekwowanie planów sprzedaży. Dzięki swojej pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców.
W 2017 roku przeprowadził najwięcej dni szkoleniowych w Sandler w Polsce. Łukasz jest obecnie partnerem i współpracownikiem w Sandler Training Polska oraz prezesem zarządu Improver.
Sprzedaż nie jest dziełem przypadku. To wynik dobrze zaplanowanego procesu.
©2025 Sandler Training Polska