Akademia Zarządzania Sprzedażą w branży nieruchomości
25 lutego - 20 maja 2026
3 miesiące
Warszawa
Zapytaj o dofinansowanie
Niezależnie od tego, czy rozmawiam z właścicielami biur nieruchomości, czy z menedżerami w dużych firm, także z rynku pierwotnego, zwykle wymieniają oni podobne wyzwania, z którymi borykają się w swojej codziennej pracy z zespołem, a mianowicie:
Jeśli mierzysz się z podobnymi problemami, a jednocześnie chciałbyś/chciałabyś poprawić jakość swojej pracy oraz zwiększyć wyniki osiągane przez twój zespół, zapraszam cię do udziału w Akademii Zarządzania Sprzedażą w branży nieruchomości. To łącznie 8 dni warsztatowych rozłożonych na 4 miesiące wdrożenia, stacjonarnie, w kameralnej, maksymalnie 12-osobowej grupie.
- Jakie są podstawowe zasady bycia menedżerem? Czy warto zarządzać przykładem, a jeśli tak to kiedy?
- Z kim pracujemy na co dzień? Jak rozpoznać różne typy współpracowników i jak do nich dotrzeć?
- Jak zbudować samodzielność i sprawczość ludzi, z którymi pracujemy?
- Jak ustalić zasady współpracy menedżera z jego ludźmi, aby były fundamentem relacji na lata?
- W jaki sposób stawiać cele, aby nasze plany nie były tylko marzeniami?
- Jak weryfikować cele i planować konkretne aktywności, które mają służyć ich realizacji?
- Jak i jak często prowadzić spotkania okresowe z członkami zespołu? Jaka ma być ich struktura?
- Co motywuje moich ludzi? Jak dotrzeć do ich motywatorów, żeby zwiększyć ich zaangażowanie?
- Jak właściwie komunikować, żeby rozwinąć relację z naszymi podopiecznymi?
- Na co zwrócić uwagę w komunikacji z zespołem? Jakich najczęstszych błędów unikać?
- Jak dawać informację zwrotną? Na co zwrócić uwagę oprócz formy przekazania feedbacku?
- Co ma wspólnego styl zachowań poszczególnych współpracowników z komunikacją menedżera?
- Z jakich stylów przywództwa może korzystać menedżer? Jak dobrze dopasować je do sytuacji?
- Jak rozwinąć naszych podopiecznych? Jakie techniki mogą w tym pomóc?
- W jakich sytuacjach można wpłynąć na rozwój naszych ludzi? Jak się do nich przygotować?
- Czy wszystko warto robić samemu? Na jakim etapie rozwoju współpracownika jest sens delegować mu zadania?
- W jaki sposób delegować? Czy i jak pilnować postępów w jego wykonaniu, a także jak rozliczyć współpracownika z wykonania powierzonego mu zadania?
- Jak wprowadzać zmiany? Jak komunikować je do zespołu, aby zostały możliwie dobrze przyjęte?
- Kogo szukamy do pracy? Z kim chcemy budować zespół?
- Jak zbudować profil kompetencyjny, który będzie wyznaczał podstawy do przyjmowania ludzi do pracy? Skąd wiedzieć, że mamy do czynienia z potencjalną gwiazdą i jak zadbać o to, aby pasowała do kultury zespołu?
- Kiedy i jak wyznaczać granice, aby zakończyć nieudaną współpracę?
- W jaki sposób przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną?
- Na co szczególnie warto zwrócić uwagę? Jak rekrutować po postawie, a nie po kompetencjach?
Jestem menedżerem i kierownikiem różnych zespołów sprzedażowych, a od 15 lat intensywnie działam w sprzedaży nieruchomości. Ponad 11 lat spędziłem jako menedżer wielu ludzi i zespołów w branży nieruchomości, z czego 6 lat jako dyrektor sprzedaży.
Najwięcej energii do działania dają mi sukcesy osób, z którymi pracuję, szczególnie jeśli wynikają z przełamywania przez nich utartych schematów i własnych ograniczeń. Wyznaję filozofię zarządzania przykładem.
Koniec z przypadkowymi wynikami sprzedaży. Zbuduj zespół, który działa z planem, nie z nadzieją.
©2025 Sandler Training Polska