Skip to main content

Zarządzaj sprzedażą tak, by wyniki przestały być zaskoczeniem.

Co?

 Akademia Zarządzania Sprzedażą w branży nieruchomości

 

Kiedy?

25 lutego - 20 maja 2026

Ile trwa?

3 miesiące

Gdzie?

Warszawa
Zapytaj o dofinansowanie

Zbuduj zespół sprzedaży, który naprawdę sprzedaje - bez konkursów, presji i przypadkowych działań.

Niezależnie od tego, czy rozmawiam z właścicielami biur nieruchomości, czy z menedżerami w dużych firm, także z rynku pierwotnego, zwykle wymieniają oni podobne wyzwania, z którymi borykają się w swojej codziennej pracy z zespołem, a mianowicie:

  • osiągają w swoich zespołach wyniki sprzedażowe dużo poniżej oczekiwań;

  • czują znaczącą dysproporcję zaangażowania w relację menedżer-handlowiec, a czasem to wręcz im bardziej zależy na tym, żeby ich człowiek zarobił pieniądze…;

  • nadają na różnych falach ze swoimi zespołami, często z przyczyn różnic pokoleniowych nie do końca się wzajemnie rozumieją, a przez to nie wiedzą, jak zmotywować swoich podopiecznych;

  • nie mają pomysłu, jak zaplanować sprzedaż na kolejny miesiąc czy kwartał, a walcząc o wynik szukają ratunku w konkursach i nagrodach;

  • ich handlowcy cierpią na tzw. „wyuczoną bezradność”, czyli bez pomocy swojego menedżera lub bez lead’ów na klientów od firmy nie są w stanie doprowadzić do transakcji;

  • wiele aktywności menedżerskich robią na wyczucie, bo nie zostali do tego odpowiednio przygotowani, ale chcąc nie chcąc, muszą się z różnych przyczyn tym zajmować.

Masz pytanie o szkolenie?

Dlaczego warto?

Jeśli mierzysz się z podobnymi problemami, a jednocześnie chciałbyś/chciałabyś poprawić jakość swojej pracy oraz zwiększyć wyniki osiągane przez twój zespół, zapraszam cię do udziału w Akademii Zarządzania Sprzedażą w branży nieruchomości. To łącznie 8 dni warsztatowych rozłożonych na 4 miesiące wdrożenia, stacjonarnie, w kameralnej, maksymalnie 12-osobowej grupie.

Co wyniesiesz ze szkolenia?

➡️ Zrozumiesz lepiej swój zespół. Poznasz prawdziwe motywatory swoich ludzi i nauczysz się nimi zarządzać, aby osiągali ponadprzeciętne wyniki.

➡️ Wzmocnisz fundamenty silnego zespołu. Poznasz narzędzia do budowania trwałych relacji biznesowych z Twoimi handlowcami, co przełoży się na ich lojalność i długoterminowy rozwój Twojego biura.

➡️ Opanujesz sztukę planowania i realizacji celów. Nauczysz się precyzyjnie stawiać cele sprzedażowe, weryfikować ich realność i skutecznie zarządzać wynikiem finansowym.

➡️ Uwolnisz potencjał swoich agentów. Opanujesz techniki komunikacyjne, które pozwolą Twoim agentom działać regularnie i bardziej autonomicznie, bez czekania na instrukcje od menedżera.

➡️ Zwiększysz efektywność i rozwiniesz kompetencje. Nie tylko podniesiesz umiejętności sprzedażowe swoich ludzi, ale także zidentyfikujesz potencjalnych liderów, odciążając siebie.

➡️ Zaczniesz rekrutować najlepszych. Nauczysz się przyjmować do pracy ludzi według określonych zasad i kryteriów, unikać rozpoczynania współpracy „na czuja” i ograniczyć do minimum kosztowne pomyłki rekrutacyjne.

➡️ Zaczniesz osiągać wyniki, które zawsze chciałeś/chciałaś osiągać!

Program

DZIEŃ I – 25.02 - Zarządzanie zespołem

- Jakie są podstawowe zasady bycia menedżerem? Czy warto zarządzać przykładem, a jeśli tak to kiedy?

- Z kim pracujemy na co dzień? Jak rozpoznać różne typy współpracowników i jak do nich dotrzeć?

- Jak zbudować samodzielność i sprawczość ludzi, z którymi pracujemy?

DZIEŃ II – 11.03 - Zarządzanie sprzedażą

- Jak ustalić zasady współpracy menedżera z jego ludźmi, aby były fundamentem relacji na lata?

- W jaki sposób stawiać cele, aby nasze plany nie były tylko marzeniami?

- Jak weryfikować cele i planować konkretne aktywności, które mają służyć ich realizacji?

DZIEŃ III – 25.03 - Komunikacja i motywacja

- Jak i jak często prowadzić spotkania okresowe z członkami zespołu? Jaka ma być ich struktura?

- Co motywuje moich ludzi? Jak dotrzeć do ich motywatorów, żeby zwiększyć ich zaangażowanie?

- Jak właściwie komunikować, żeby rozwinąć relację z naszymi podopiecznymi?

DZIEŃ IV – 08.04 - Wzmacnianie managera i zespołu

- Na co zwrócić uwagę w komunikacji z zespołem? Jakich najczęstszych błędów unikać?

- Jak dawać informację zwrotną? Na co zwrócić uwagę oprócz formy przekazania feedbacku?

- Co ma wspólnego styl zachowań poszczególnych współpracowników z komunikacją menedżera?

DZIEŃ V – 21.04 - Rozwijanie współpracowników

- Z jakich stylów przywództwa może korzystać menedżer? Jak dobrze dopasować je do sytuacji?

- Jak rozwinąć naszych podopiecznych? Jakie techniki mogą w tym pomóc?

- W jakich sytuacjach można wpłynąć na rozwój naszych ludzi? Jak się do nich przygotować?

DZIEŃ VI – 06.05 - Delegowanie zadań w kontekście zarządzania sobą i zarządzania zmianą

- Czy wszystko warto robić samemu? Na jakim etapie rozwoju współpracownika jest sens delegować mu zadania?

- W jaki sposób delegować? Czy i jak pilnować postępów w jego wykonaniu, a także jak rozliczyć współpracownika z wykonania powierzonego mu zadania?

- Jak wprowadzać zmiany? Jak komunikować je do zespołu, aby zostały możliwie dobrze przyjęte?

DZIEŃ VII – 19.05 - Rekrutacja

- Kogo szukamy do pracy? Z kim chcemy budować zespół?

- Jak zbudować profil kompetencyjny, który będzie wyznaczał podstawy do przyjmowania ludzi do pracy? Skąd wiedzieć, że mamy do czynienia z potencjalną gwiazdą i jak zadbać o to, aby pasowała do kultury zespołu?

- Kiedy i jak wyznaczać granice, aby zakończyć nieudaną współpracę?

DZIEŃ VIII – 20.05 - Rekrutacja

- W jaki sposób przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną?

- Na co szczególnie warto zwrócić uwagę? Jak rekrutować po postawie, a nie po kompetencjach?

Dlaczego warto mi zaufać?

Michał Wleklik

Jestem menedżerem i kierownikiem różnych zespołów sprzedażowych, a od 15 lat intensywnie działam w sprzedaży nieruchomości. Ponad 11 lat spędziłem jako menedżer wielu ludzi i zespołów w branży nieruchomości, z czego 6 lat jako dyrektor sprzedaży. 

Najwięcej energii do działania dają mi sukcesy osób, z którymi pracuję, szczególnie jeśli wynikają z przełamywania przez nich utartych schematów i własnych ograniczeń. Wyznaję filozofię zarządzania przykładem.

Koniec z przypadkowymi wynikami sprzedaży. Zbuduj zespół, który działa z planem, nie z nadzieją.