Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera
14 stycznia - 15 kwietnia
3 miesiące
Zapytaj o dofinansowanie
Warszawa
Tradycyjne metody sprzedaży przestają działać. Rutyna, przewidywalne techniki, a także psychologiczne gry klientów skutecznie obniżają efektywność i motywację handlowców.
Dowiedz się, jak:
➡️ zrozumieć wyzwania zakupowe klienta, zamiast zmuszać go do decyzji,
➡️ odwrócić role i kontrolować rozmowę sprzedażową,
➡️ skutecznie budować relacje, eliminując utarte schematy.
Złam schemat działania i zacznij sprzedawać skuteczniej! Odkryj system, który zmienia sposób myślenia, budowania relacji i realizacji celów handlowych.

Których codzienna praca opiera się na kontakcie z klientami, ale mają wrażenie, że utarte schematy przestają działać. Rynek zmienia się dynamicznie, a klienci coraz częściej unikają standardowych rozmów sprzedażowych. Szkolenie pomoże przełamać rutynę i podejść do sprzedaży w zupełnie nowy sposób.

Którzy zarządzają zespołem handlowców i wiedzą, jak trudne jest utrzymanie wysokiej motywacji, skuteczności i wyników w szybko zmieniającym się środowisku. Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera pokaże, jak usprawnić procesy sprzedażowe i stworzyć zespół, który osiąga sukcesy na każdym etapie pracy z klientem.

Którzy wiedzą, jak kluczowa jest skuteczna sprzedaż. Jednak utrzymanie przewagi w obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się oczekiwań klientów może być wyzwaniem. Szkolenie pomoże zbudować strategię sprzedaży, która przełoży się na realne wyniki i rozwój firmy.
Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System; Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem - analiza modelu i raportu Extended DISC.
Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem (Techniki Pozycjometru, Taktyka Odwracania).
Kwalifikacja Prospecta - budowanie motywacji do zakupu (Lejek Bólu), ćwiczenia wdrożeniowe (symulacje biznesowe).
Kwalifikacja Prospecta - badanie gotowości klienta do zakupu (Budżet), rozmowa o decyzji zakupowej (Decyzja).
Menedżer sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach, w tym: z branż FMCG, motoryzacyjnej i dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje, między innymi: tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutowanie i szkolenie pracowników, wdrażanie i egzekwowanie planów sprzedaży. Dzięki swojej pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców.
W 2017 roku przeprowadził najwięcej dni szkoleniowych w Sandler w Polsce. Łukasz jest obecnie partnerem i współpracownikiem w Sandler Training Polska oraz prezesem zarządu Improver.
Miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Rafała i mogę śmiało powiedzieć, że było to jedno z najlepszych doświadczeń szkoleniowych, jakie miałem. Rafał imponuje pełnym profesjonalizmem, a jego energia i zaangażowanie są wręcz zaraźliwe. W prosty i klarowny sposób potrafi przekazać nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia, angażując przy tym uczestników na każdym kroku.
Nie tylko zdobyłem nową wiedzę, ale też poczułem inspirację do wdrażania jej w praktyce. Polecam współpracę z Rafałem każdemu, kto szuka efektywnego, merytorycznego i pełnego pasji szkolenia!
Szymon B.
Koordynator ds. Sieci Partnerskich, Mooveno | Smart MobilityRafal przeprowadzał szkolenie Sandlera dotyczące prospectingu dla mojego zespołu, w którym również brałam udział. I tutaj mogę z czystym sumieniem napisać, ze to chyba najlepsze szkolenie, w którym uczestniczyłam. Konkretne, ciekawe, a co więcej skuteczne. Mój zespół złapał tzw. „ bakcyla” a przecież o to chodziło, żeby nie bał się dzwonić i robić „cold callingu”. Atmosfera szkolenia była otwarta, rzucaliśmy trudne pytania, było pełno wątpliwości, czy to się sprawdzi, a Rafal brał to na klatę i mówił sprawdźmy;) Myślę, ze to zasługa samego Rafała, jego empatii, słuchania potrzeb drugiego człowieka i wielkiej pasji do tego, co robi. Naprawdę fajnie współpracować z takimi ludźmi. Jako Manager szukałam szkolenia, które trafi w punkt i zaangażuje młody zespół do czynnego uczestnictwa i udało się - było warto!
Klaudia N.
Business Team Manager, Arval BNP Paribas GroupI had the pleasure of meeting Rafal when I was looking for a sales trainer to train me and my sales team in a startup I was building. Rafal was professional from the start, he planned well the whole cycle of competence development of the team members (it was not a one-off training, but a continuous work, co-participation in sales meetings, analysis of the quality of phone calls and a lot of feedback related to how to improve the efficiency in our sales process). In addition, Rafal also took care to develop the leadership skills of the person promoted to head of sales, who was to replace me in this role.
Michał P.
PMO Director, Strategic Project Manager, Biesiada InvestMeandry metody Sandlera, tak nieoczywiste, szokujące, zmieniające układ sił w sprzedaży. Na pierwszy rzut oka - zdawać by się mogły nie do przejścia. W trakcie szkolenia z Rafałem - odczarowane, spersonalizowane, przeniesione na realia, w których pracujemy. Wyłożone i przekazane „po ludzku”, ale z dużą dozą profesjonalizmu, poparte prawdziwymi doświadczeniami z jego życia zawodowego.
Renata T.
Prezes Zarządu, Polska Technika Zabezpieczeń Sp. z o. o.Profesjonalny, Elastyczny, Dopasowany do naszych potrzeb - Tych słów dzięki Rafałowi i warsztatom, które przeprowadził dla mnie i mojego zespołu już nigdy nie użyję.
Za to -> diagnozujący problemy, poszukający rozwiązania i rekomendujący wprowadzenie pewny zmian, które dadzą realną ulgę w codziennej pracy.
Świetny warsztat, bardzo duże doświadczenie, wsparcie we wprowadzeniu nowych rozwiązań i cenne (zawsze trafiające w punkt) wskazówki, które pomagają na co dzień. Miło pracuje sie z kimś, kto jara sie tym co robi, komu rozwiązywanie trudnych zagadek sprawia przyjemność i kto daje z siebie nie 80%, nie 100%, ale minimum 120%.
Grzegorz L.
Business Development Manager, Mercer PolandRafał prowadził szkolenia dla mojego zespołu handlowców pracujących w segmencie B2B, które okazało się być niezwykle przydatne i wartościowe. Podczas zajęć zespół zdobył nową wiedzę z zakresu technik sprzedażowych, negocjacji oraz budowania trwałych relacji z klientami wg modelu Sandler Selling System. Rafał jako "nasz trener" był bardzo kompetentny i zaangażowany, co sprawiło, że szkolenie było nie tylko pouczające, ale również inspirujące.
Dodatkowo, podczas szkolenia handlowcy mieli możliwość wymiany doświadczeń oraz sprawdzić dosłownie w praktyce zasady Sandlera, co pozwoliło im spojrzeć na swoją pracę z zupełnie nowej perspektywy. Po zakończeniu szkolenia czuli się bardziej pewni siebie i gotowi do podjęcia nowych wyzwań. Polecam to szkolenie oraz Rafała jako szkoleniowca wszystkim menedżerom sprzedaży, którzy chcą doskonalić umiejętności swoich zespołów i osiągnąć jeszcze większe sukcesy w sprzedaży.
Bogusław G.
Kierownik sprzedaży, Hymon Powered by Kajima